    2014年10月24日

    From: Laura Kuenssberg
    Date: Fri, Oct 24, 2014 at 11:40 AM
    To: Jianli Yang
    Hi Jianli
    I can make clear that you did not suggest in any way in our interview that you have been directly involved in organising the protests in Hong Kong.
    What you did tell us is that you have been in contact with the students on a regular basis.
    You did not claim that you have been directly involved in organising the demonstrations or providing advice in an official capacity. You did not use the word ‘advising’ about your contacts with them.
    Do come back to me if you need anything else.
    Please confirm that you have got this
    Laura (博讯 boxun.com)
(本文只代表作者或者发稿团体的观点、立场)
352258
分享:
blog comments powered by Disqus

相关报道(更多请利用搜索功能):
·我从来没有接受这家on.cc东网的采访 /杨建利
·公刘:杨建利“对话说”言之有理
·杨建利: “和平香港”倡议
·紧急救援建三江的勇士/杨建利
·杨建利:真相必叫我们得自由
·对陈光诚事件的一点思考(四)/杨建利 (图)
·街头的力量-中东民主运动的意义与启示/杨建利
·2011年证明了什么?/杨建利
·杨建利:民运势力对西藏局势的声明和呼吁
·杨建利:由陈光诚案看中共控制手段与困局
·杨建利:达赖喇嘛正培养有别于传统的权威
·杨建利:大连市民展现公民力量
·杨建利:为了亏欠的公道和正义
·杨建利:街头的力量——中东民主运动的意义与启示
·街头的力量——中东民主运动的意义与启示/杨建利
·请杨建利博士转交温家宝总理/毕和英
·祝福胡燕和她的家人/杨建利
·致达赖喇嘛尊者75岁寿辰的贺词/杨建利
·“我也是刘贤斌”/杨建利
·杨建利为胡石根捐款的呼吁 海淀区成府路建行储蓄所
·杨建利:中国对新疆的宗教政策,意在弱化民族性
·杨建利吁各方关注陈光诚一家和救援者安全
·傅湘给杨建利的支持者们的紧急呼吁
·希哲老人揭杨建利隐私 --- 捧他,还是损他?
联系我们

All rights reserved
博讯是畅所欲言的场所、所有文章均不一定代表博讯立场
声明:博讯由编辑、义务留学生、学者维护,如有版权问题,请联系我们。另外,欢迎其他媒体 转载博讯文章,为尊重作者的辛勤劳动以及所承担风险,尊重博讯广大义务人士的奉献,请转载时注明来源和作者。